Het begin

8 september 2014

Het begon op 1 januari 2014: 'Waarom gaan we niet gewoon een paar maanden op reis'? Ja, waarom niet eigenlijk?

Omdat we net een huis hebben gekocht, omdat we allebei een (vaste) baan hebben, omdat het heel veel geld kost, omdat we geen 18 meer zijn, omdat we ook nog niet met pensioen zijn, omdat we dan familie, vrienden en een geboorte missen...

Maar de droom bleek groter dan de angst, want bijna 9 maanden later hebben we ons huis verhuurd, onze banen opgezegd, inentingen gehaald, administratie geregeld, reis uitgestippeld , tickets geboekt en inmiddels de backpacks gepakt.

We staan (letterlijk) aan de vooravond van ons grote avontuur, dat begint in Zuid-Afrika, Botswana en Namibië. Vervolgens staat Australië op het programma en we hebben het plan om in februari/maart 2015 Indonesië en Maleisië aan te doen.

Leuk als je ons volgt!

Liefs Guus en Gaby

Dreams

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Melanie:
    8 september 2014
    We gaan jullie zeker volgen!! Niet teveel jaloersmakende verhalen graag ;-)
    Heeeeeel veel plezier en geniet ervan samen!
    Liefs, Kev & Mel
  2. Natas:
    8 september 2014
    Voorlopig laatste avondje in Nederland; slaap lekker vannacht en geniet van broodje kaas en hagelslag bij het ontbijt.
    Goede reis en wij volgen jullie! !
    Kus Natas
  3. Greetje:
    Super spannend! En heeeeeel gaaf! Xx
  4. Wendy en Rene:
    8 september 2014
    Jaaaa!! Daar gaan jullie! Heel heel heel goede reis, we volgen jullie graag vanuit het kikkerlandje, geniet van al jullie avonturen. Xxx
  5. Helga:
    8 september 2014
    Ik ga jullie zeker volgen. Goeie reis!
  6. Helga:
    8 september 2014
    Ik ga jullie zeker volgen. Goeie reis!
  7. Hans:
    8 september 2014
    ik vind t stoer!!!!!!!!!!!!!!!!!
  8. Jorine:
    8 september 2014
    Oehhh spannend!!! Hoop dat jullie een btje kunnen slapen vannacht ;) alvast een goede vlucht morgen! X
  9. L.J. van Berkel:
    8 september 2014
    Ik volg jullie op de voet. ... have fun !
  10. Monica:
    Tot morgen schatjes!
  11. Sab:
    8 september 2014
    Klaar voor de start....AF!!!! Wij gaan hier heerlijk meegenieten van jullie avontuur! Blij dat ik morgen nog wat knuffels kan uitdelen :) Voor nu: sweet dreams! X
  12. Bram & Olga:
    8 september 2014
    Whoop whoop! Time to go! Wij passen goed op jullie huis, passen jullie goed op elkaar? Geniet! X
  13. Bob & Amber:
    8 september 2014
    Wauw nu gaat het echt gebeuren, heel veel plezier geniet ervan!
  14. Chantal&Jeroen:
    9 september 2014
    Voor jullie eindelijk vandaag! Whoehoeeeeeeeee ENJOY lieve jullie!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  15. Jeroen en Ingrid:
    9 september 2014
    Het afscheid en de eerste etappe Londen zitten er op. Op naar de tweede etappe.

Heel dikke knuffels en kussen van ons.
  16. Niels vk:
    9 september 2014
    Heel veel plezier tijdens jullie reis! Ik ga het volgen.
  17. Sjef:
    10 september 2014
    Jullie zullen inmiddels wel zijn aangeland op bestemming 1 in Afrika. We gaan het volgen!
  18. Lu See Groeneveld:
    11 september 2014
    Nou super leuk hoor, zelfs ik ga jullie reisavontuur volgen op FB, dikke kus